Τίτλοι Ειδήσεων
A+ R A-

Citroen C4 Cactus 1.6 BlueHDi 100: Εκκεντρικό και συγχρόνως απλό

E-mail Εκτύπωση PDF
Η Citroen δημιούργησε ένα αυτοκίνητο που ξεχωρίζει από την πρώτη ματιά, ένα εκκεντρικό σχεδιαστικά μοντέλο που όταν τον οδηγείς εκπλήσσεσαι με την απλότητά του και τον ιδιαίτερα οικονομικό πετρελαιοκινητήρα.
Σε δική του κατηγορία
Επιτέλους μια εταιρεία που τόλμησε κάτι διαφορετικό
Ακολουθώντας τα χνάρια της Nissan με το άκρως επιτυχημένο Juke, η γαλλική εταιρεία επιχειρεί κάτι έξω από τα συνηθισμένα, λανσάροντας ένα από τα πιο ενδιαφέροντα σχεδιαστικά αυτοκίνητα που έχουμε δει τα τελευταία χρόνια. Παρότι ανήκει στα compact crossover, το Cactus ουσιαστικά εκπροσωπεί μια δική του κατηγορία.
Όσα έχουν εφαρμοστεί πάνω σε αυτό το αμάξωμα, φανερώνουν την επιθυμία των Γάλλων για κάτι νέο, κάτι ριζοσπαστικό. Από τις ιδιαίτερες ράγες οροφής που δείχνουν σαν να αιωρούνται, τα φωτιστικά σώματα τριών επιπέδων, τους έντονους συνδυασμούς χρωμάτων με τα πλαστικά προστατευτικά περιμετρικά και φυσικά τα airbumps στις πόρτες και τα φώτα. Μια κατοχυρωμένη πατέντα της Citroen, που εκτός από στιλ προσφέρει προστασία από μικρο-συγκρούσεις, επαφές και γρατζουνιές, με θύλακες αέρα που απορροφούν τις πιέσεις.
Προτεραιότητα των μηχανικών αποτέλεσε και η μείωση του βάρους, προς όφελος του κόστους και της οικονομίας καυσίμου. Σε σχέση με το απλό C4 είναι πιο ελαφρύ κατά 200 κιλά, χάρη στο καπό από αλουμίνιο, την πόρτα του πορτμπαγκάζ από πλαστικό, τον ενιαίο πάγκο στα πίσω καθίσματα και τα σταθερά πίσω παράθυρα.
Όλα είναι νέα
Ισχυρές δόσεις lifestyle στο εσωτερικό
Ισχυρές δόσεις lifestyle στο εσωτερικό
Η ίδια ανατρεπτική φιλοσοφία ακολουθείται και στο εσωτερικό. Μόλις ανοίξεις την πόρτα, το πρώτο πράγμα που θα σου κάνει εντύπωση είναι οι ρετρό χειρολαβές που θυμίζουν χερούλια από δερμάτινες αποσκευές παλιάς εποχής. Στην συνέχεια θα δεις πως δεν υπάρχουν τα κλασικά καθίσματα πίσω, αλλά μια ενιαία θέση που δίνει την εντύπωση καναπέ. Μην επιχειρήσεις να βρεις το κουμπί για τα πίσω παράθυρα, γιατί πολύ απλά δεν υπάρχει. Ανοίγουν μόνο προς τα έξω, υπό γωνία και φυσικά χειροκίνητα.
Διαφορετικό είναι και το κεντρικό ταμπλό, με το μεγάλο και μακρόστενο ντουλαπάκι του συνοδηγού, την οθόνη τύπου tablet 7 ιντσών και τον ηλεκτρονικό πίνακα οργάνων μπροστά από τον οδηγό. Όλες οι λειτουργίες ελέγχονται από την οθόνη αφής, ενώ ακριβώς από κάτω υπάρχουν ελάχιστα κουμπιά. Όλα θαρρείς και έχουν σχεδιαστεί με βάση την εργονομία, με τα πλαστικά παρότι σκληρά να έχουν καλή συναρμογή. Θα θέλαμε λίγο πιο μοντέρνα εικόνα και πιο ευχάριστα χρώματα, όπως ακριβώς συμβαίνει στο εξωτερικό αμάξωμα.
Από τον πίνακα οργάνων απουσιάζει το στροφόμετρο, οι ποτηροθήκες είναι είδος προς εξαφάνιση, ενώ το τιμόνι δεν ρυθμίζεται σε απόσταση. Οι χώροι είναι ικανοποιητικοί και δύο ενήλικες επιβάτες θα βολευτούν με άνεση πίσω, με το πορτμπαγκάζ να έχει χωρητικότητα 348 λίτρων. Μια ακόμα καινοτομία του Cactus, είναι ότι ο αερόσακος συνοδηγού είναι τοποθετημένος στην οροφή! ενώ τα πιτσιλιστήρια πλύσης του παρμπρίζ  είναι πάνω στους υαλοκαθαριστήρες, ώστε να ψεκάζουν μικρότερη ποσότητα υγρού.
Ευχαριστιέσαι να το οδηγείς
Ευκολοδήγητο με έμφαση στην άνεση
Ευκολοδήγητο με έμφαση στην άνεση
Οδηγώντας το νέο C4 Cactus για μια εβδομάδα περίπου, ένιωθα σαν κάτοχος κάποιου εξωτικού supercar. Όλα τα βλέμματα στρέφονταν πάνω στο αυτοκίνητο και δεν ήταν λίγοι αυτοί που με σταματούσαν στο δρόμο για να ρωτήσουν πότε το αγόρασα, πόσο και αν είμαι ευχαριστημένος. Αυτή είναι ίσως η μεγαλύτερη επιτυχία του νεοφερμένου γαλλικού μοντέλου.
Στην πράξη, ο πετρελαιοκινητήρας 1.6 BlueHDi των 100 ίππων είναι δυνατός από τις χαμηλές στροφές, συνεργάζεται πολύ καλά με το σύστημα start/stop και επιταχύνει ανέλπιστα γρήγορα, χάρη στο μειωμένο βάρος του αμαξώματος. Οι κραδασμοί δεν λείπουν, αλλά έχει την απαιτούμενη ελαστικότητα και σβελτάδα. Η άνεση της ανάρτησης είναι ένα από τα πλεονεκτήματά του, όπως και η κατανάλωση καυσίμου, που κυμαίνεται κοντά στα 5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, σε πραγματικές συνθήκες κίνησης.
Στον αυτοκινητόδρομο δεν δυσκολεύεται να πιάσει τα 130-140 χλμ./ώρα., πατάει σταθερά και χάρη στα καθίσματα – πολυθρόνες, το ταξίδι είναι αρκετά ευχάριστο. Αν πιεστεί λίγο παραπάνω εμφανίζει κλίση στις στροφές και το μακρύ σε κλιμάκωση πεντάρι κιβώτιο, δεν  βοηθά για γρήγορους ρυθμούς.
Ο τολμών νικά
Δεν μοιάζει με κανένα άλλο και έχει ήδη προκαλέσει το ενδιαφέρον χιλιάδων καταναλωτών σε όλη την Ευρώπη. Το C4 Cactus έχει όλα τα εφόδια για να αποτελέσει το επόμενο best-seller της Citroen, αποδεικνύοντας πως μερικές φορές αξίζει να ξεφεύγεις από τα συνηθισμένα και να τολμάς. Επίσης, είναι και αρκετά οικονομικό, με τη βασική έκδοση να ξεκινά από τα 13.940 ευρώ με το όφελος της απόσυρσης και την πετρελαιοκίνητη 1.6 BlueHDi από τα 17.170 ευρώ, έχοντας καλό εξοπλισμό και μηδενικά τέλη κυκλοφορίας.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά Citroen C4 Cactus 1.6 BlueHDI 100
Κυβισμός (cc) 1.560 κ.εκ.
Ισχύς κινητήρα (Ιπποδύναμη/σ.α.λ.) 100/3.500
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 255/1.750
Επιτάχυνση (0-100 χλμ./ώρα) 10,7
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) 184
Μέση Κατανάλωση (κιλα/100χλμ.) 3,4
Εκπομπές Ρύπων CO2 87 γρ./χλμ.
Τέλη Κυκλοφορίας 0 €
Μήκος (μέτρα) 4.157
Πλάτος (μέτρα) 1.946
Ύψος (μέτρα) 1.530
Βάρος (κιλά) 1.070
Χώρος Αποσκευών (λίτρα) 348
Τιμή (από…) 17.170
zougla.gr
Δύο οθόνες έχει στη διάθεσή του ο οδηγός
Καθίσματα-πολυθρόνες
Εντυπωσιακές οι ρετρό χειρολαβές στις πόρτες
Στο πορτμπαγκάζ χωράνε οι αποσκευές 4 επιβατών

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

prev
next

Οικονομία | 19.01.2018

Πλήρης απεξάρτηση της ΕΤΕ από τον ELA

News image

Τον μηδενισμό του δανεισμού της από τον Έκτακτ...

Ελλάδα | 19.01.2018

Τι πρέπει να ξέρετε για τα επιδόματα τέκνων

News image

Στο ΦΕΚ δημοσιεύτηκε η απόφαση της αναπληρώτρι...

Υγεία | 19.01.2018

Kοντά στην ανάπτυξη τεστ αίματος που εντοπίζει τον καρκίνο οι επιστήμονες

News image

Ένα σημαντικό βήμα για την ανάπτυξη ενός καθολ...

Αθλητισμός | 19.01.2018

Τα ματς της ημέρας-Τι δείχνει η τηλεόραση

News image

Το ματς του Παναθηναϊκού με αντίπαλο την ΤΣΣΚΑ...

Αθλητισμός | 19.01.2018

' Διασυρμος" εχασε ο Ολυμπιακός, 82-54 απο τη Χίμκι

News image

Μετά την βαριά ήττα στη Βιτόρια και την μεγάλη...

Πολιτική | 19.01.2018

Ιερώνυμος για «Μακεδονικό»: Δεν χρειάζονται συλλαλητήρια

News image

Αυτή την ώρα δεν χρειάζονται συλλαλητήρια και ...

Κόσμος | 18.01.2018

Καζακστάν: Λεωφορείο τυλίχτηκε στις φλόγες - Νεκροί 52 Ουζμπέκοι

News image

Πενήντα δύο Ουζμπέκοι έχασαν σήμερα τη ζωή του...

Ελλάδα | 18.01.2018

Θέατρο Χυτήριο: Απολύεται ο Παπαγιάννης μετά το επεισόδιο με Παυλίδου

News image

Τη διακοπή της συνεργασίας του με τον Μάνο Παπ...

Αθλητισμός | 18.01.2018

Απέσυρε το ενδιαφέρον για Μολέδο ο ΠΑΟΚ!

News image

Ραγδαίες εξελίξεις στο σίριαλ Ροντρίγκο Μολέδο...

Κόσμος | 18.01.2018

Η ΠΓΔΜ αδειάζει τον πρέσβη της στη Νέα Υόρκη

News image

Η κυβέρνηση της ΠΓΔΜ εξέδωσε ανακοίνωση μετά τ...

Υγεία | 18.01.2018

Το πρώτο μη επεμβατικό τεστ ανίχνευσης του κινδύνου για καρκίνο του οισοφάγου

News image

Επιστήμονες στις ΗΠΑ ανέπτυξαν επιτέλους μια ε...

Τοπικά Νέα | 18.01.2018

Διακοπή ρεύματος σήμερα στο Φιλυρο

News image

Χωρίς ρεύμα θα μείνουν νοικοκυριά, από τις 9:3...

Τοπικά Νέα | 18.01.2018

Πτώση δέντρων στη Θεσσαλονίκη από τους ισχυρούς ανέμους

News image

Ισχυροί άνεμοι πνέουν από το βράδυ στη Θεσσαλο...

Αθλητισμός | 18.01.2018

Τα ματς της ημέρας-Τι δείχνει η τηλεόραση

News image

Το ματς ανάμεσα στον Ολυμπιακό και την Χίμκι σ...

Αθλητισμός | 18.01.2018

Ηττηθηκε στην Πόλη ο Παναθηναϊκός, 67-62 η Φενέρ

News image

Ο Παναθηναϊκός πάλεψε στην Κωνσταντινούπολη, α...

Οικονομία | 18.01.2018

Σεντένο: Χρειαζόμαστε βιώσιμη πρόσβαση της Ελλάδας στις αγορές

News image

Η Ελλάδα φαίνεται πως οδεύει στο να γυρίσει σε...

Πολιτική | 18.01.2018

Νίμιτς: Μη ρεαλιστική η λύση χωρίς τον όρο «Μακεδονία»

News image

«Καλό σύνολο ιδεών συμβιβασμού» χαρακτήρισε ο ...

Ελλάδα | 18.01.2018

Εκτέλεσαν με 22 σφαίρες τον Βασίλη Στεφανάκο

News image

Δολοφονική επίθεση με θύμα τον Βασίλη Στεφανάκ...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

  • Σύνολο : 8370679

Έχουμε 195 επισκέπτες online